Office Markt

OPENINGSTIJDEN:

Ma - Vr 9:00 - 17:30

Zaterdag 9:00 - 17:00

gesloten op zon- en feestdagen, tenzij anders vermeld.

CONTACT:

Mr. F.J. Haarmanweg 21
4538 AN Terneuzen
Nederland
(T) +31 (115) 648036
info@officemarkt.nl

KvK nr: 22061401
BTW nr: NL815906596B01
Rabobank: 120902389
IBAN nr: NL98RABO0120902389
BIC code: RABONL2U


Office Markt

Het assortiment van Officemarkt bestaat uit kantoorartikelen, papier, kantoormeubelen en –kantoormachines, computersupplies, toners en cartridges, opbergmiddelen en –systemen en vele facilitaire producten. Wij zijn voor u de betrouwbare partner met persoonlijk advies en betrokkenheid voor alles op het gebied van kantoor.

Om dit te realiseren, zijn wij niet alleen aangesloten bij een van de grootste en vooraanstaande inkooporganisaties van de Benelux, maar hebben wij ook een assortiment van gevestigde merken en eigen huismerkcollecties.

Het voordeel voor onze klant zit hem in de scherpe prijzen en grote voorraad. Maar nog belangrijker voor u is onze deskundige dienstverlening, snelle levering en een accurate service.